Δευτέρα, 1 Μαΐου 2017

Η Τουρκία κατάφερε να διακόψει τρία κουρδικά δορυφορικά κανάλια

Οι προσπάθειες του Ανωτάτου Συμβουλίου Ραδιοφωνίας και Τηλεόρασης της Τουρκίας (RTÜK ), να διακόψουν  από ευρωπαϊκό δορυφόρο τη μετάδοση τριών καναλιών στην κουρδική γλώσσα, που τα χαρακτήρισε ως μέσο προπαγάνδας για αυτονομία των Κούρδων, είχαν αποτέλεσμα, σύμφωνα με το κουρδικό  πρακτορείο ‘Firat’.
 
Η σλοβενική εταιρεία Eutelsat που φιλοξενούσε τα κουρδικά κανάλια «Ronahi TV», «NewsChannel» και «Sterk TV», ανακοίνωσε ότι κατόπιν παρέμβασης της RTÜK που ισχυρίσθηκε ότι είναι παράνομη η μετάδοση των τριών κουρδικών καναλιών, αποφάσισε τη διακοπή τους από τις δορυφορικές συχνότητές της.
 
(firatnews.com)
 
--