Δευτέρα, 3 Απριλίου 2017

Θα κατασκοπεύουν και νόμιμα τις προτιμήσεις σας στο Διαδίκτυο

Θα κατασκοπεύουν και νόμιμα τις προτιμήσεις σας στο Διαδίκτυο
Η Γερουσία των HΠΑ ψήφισε πριν από μερικές ημέρες υπέρ της κατάργησης των κανόνων προστασίας της ιδιωτικότητας του Διαδικτύου, το οποίο επιτρέπει στους παρόχους να πωλούν και να μοιράζονται δεδομένα περιήγησης των χρηστών στο Διαδίκτυο, αλλά και άλλες προσωπικές πληροφορίες χωρίς τη συγκατάθεσή τους.

H Γερουσία υπέρ... της διαφήμισης

Οι κανόνες ιδιωτικότητας είχαν εγκριθεί τον Οκτώβριο του 2016 από την τότε δημοκρατική ηγεσία της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Επικοινωνιών (FCC) επί προεδρίας Ομπάμα, όμως αντιτίθενται στις απόψεις της νέας πλειοψηφίας του Κονγκρέσου, που αποτελείται από Ρεπουμπλικάνους. Η Γερουσία χρησιμοποίησε αυτήν την πλειοψηφία για να διαβεβαιώσει ότι οι κανόνες περί ιδιωτικότητας δεν θα έχουν πλέον ισχύ, αλλά επίσης και να εμποδίσει την Επιτροπή Επικοινωνιών από το να θεσπίσει νέους κανόνες.


Η Βουλή των Αντιπροσώπων, που ελέγχεται επίσης από τους Ρεπουμπλικάνους, θα πρέπει να ψηφίσει σχετικά με το μέτρο πριν απαλειφθούν επίσημα οι κανόνες προστασίας της ιδιωτικότητας. Ο Πρόεδρος των ΗΠΑ, Donald Trump, θα μπορούσε επίσης να διατηρήσει την ισχύ των κανόνων αυτών με την έκδοση βέτο. Εάν συμφωνήσει και η Βουλή, αλλά και ο Trump με τη δράση της Γερουσίας, οι πάροχοι (ISP) δεν θα χρειάζονται πλέον την έγκριση του πελάτη τους για το διαμοιρασμό του ιστορικού περιήγησης, αλλά και άλλων προσωπικών πληροφοριώνμε τους διαφημιστές.

Η ψηφοφορία της Γερουσίας ήταν 50-48, με τους νομοθέτες να ψηφίζουν εξ ολοκλήρου κατά τις κομματικές γραμμές.

«Ο Πρόεδρος Trump μπορεί να εξοργίζεται με τις ψεύτικες παραβιάσεις της δικής του ιδιωτικότητας, αλλά κάθε Αμερικανός θα πρέπει να ανησυχεί για την πολύ πιο πραγματική παραβίαση των δικών του προσωπικών δεδομένων που θα προκύψουν από την κατάργηση της προστασίας της ευρυζωνικής ιδιωτικότητας από τους Ρεπουμπλικάνους», δήλωσε ο γερουσιαστής Ed Markey μετά την ψηφοφορία.



Οι Ρεπουμπλικάνοι που στήριξαν την κατάργηση των κανονισμών αυτών επισημαίνουν ότι θα αποκαταστήσει την ισότητα στον διαφημιστικό τομέα μεταξύ των παρόχων, όπως η Verizon και η Comcast, και των κολοσσών του Διαδικτύου όπως η Google και το Facebook, που ακολουθούν άλλους κανόνες.


ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ