Δευτέρα, 22 Αυγούστου 2016

Ο Σόρος πίεζε την Ελλάδα να υποστηρίξει το πραξικόπημα στην Ουκρανία

georgesoros
«Ο Τζορτζ Σόρος ασκούσε πιέσεις στην Ελλάδα προκειμένου να υποστηρίξει το πραξικόπημα στην Ουκρανία».
Τα παραπάνω αναφέρει σε σημερινό του δημοσίευμα ο ιστότοπος «Zerohedge», επικαλούμενος ένα από τα 2.500 έγγραφα που αποκάλυψαν τα DCLeaks και τα οποία δείχνουν λεπτομερώς το πώς ο γνωστός επενδυτής προσπάθησε να επηρεάσει ηγέτες από όλο τον κόσμο.
Σύμφωνα με το σχετικό δημοσίευμα, μια χώρα που είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τον Σόρος και την ΜΚΟ του ήταν η Ουκρανία και σύμφωνα με τα έγγραφα που κυκλοφόρησαν στο Διαδίκτυο, ο εκατομμυριούχος ήθελε να χρηματοδοτήσει ελληνικά ΜΜΕ προκειμένου να υποστηρίξουν τα σχέδια και την ρητορική του αναφορικά με την Ουκρανία, αλλά την ίδια ώρα να γυρίσουν τις πλάτες τους στην Ρωσία.
Το «Zerohedge» κάνει λόγο για μια «καλά χρηματοδοτούμενη και ενορχηστρωμένη εκστρατεία σπίλωσης» και τονίζει πως όλα τα στοιχεία δείχνουν ότι ο Σόρος είχε βαθιά ανάμειξη στις διαμαρτυρίες στο Μέιντεν του Κιέβου το 2014 και το βίαιο πραξικόπημα στην Ουκρανία.
Όπως προκύπτει από τα DC Leaks, ο επενδυτής και οι «μη κερδοσκοπικές οργανώσεις του» εργάζονταν με σκοπό να ασκήσουν πιέσεις σε κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης προκειμένου να υποστηρίξουν τις απόψεις του όσον αφορά στο Ευρω-Μαϊντάν (το κίνημα της Πλατείας στο Κίεβο), αλλά και για να αποσύρουν την όποια υποστήριξή τους προς τη Ρωσία.
Σε ένα από τα έγγραφα, λοιπόν, που έχει τίτλο: «Πρωτοβουλία Ανοικτής Κοινωνίας για την Ευρώπη (OSIFE). Χαρτογραφώντας την συζήτηση για την Ουκρανία στην Ελλάδα «(Ουκρανία και Ευρώπη-Ελλάδα-Ουκρανία χαρτογράφηση συζήτηση greece.docx)»» αναφέρεται πως ο Σόρος προσφέρει αμοιβή 6.500 δολαρίων σε έναν «σύμβουλο» προκειμένου να εργαστεί για εκείνον για 15 ημέρες.
Όπως αποκάλυψε την Κυριακή το «Πρώτο Θέμα», το άτομο με το οποίο επικοινώνησε το ίδρυμα του Soros «Open Society», ήταν ο Ματθαίος Τσιμιτάκης, δημοσιογράφος της «Αυγής» και υπεύθυνος για την επικοινωνία του πρωθυπουργού, συνεργάστηκε το 2015.
Το «Πρώτο Θέμα»,  επικοινώνησε με τον πρωθυπουργικό σύμβουλο, ο οποίος επιβεβαίωσε το ρεπορτάζ της εφημερίδας. Όπως εξήγησε ο  Ματθαίος Τσιμιτάκης, «Ηταν μια έρευνα στην οποία πράγματι συμμετείχα. Ανέλαβα το κομμάτι των media, καθώς σχετίζεται με τις σπουδές μου στη Βρετανία και με ενδιαφέρει ιδιαίτερα».
Ο Τσιμιτάκης ξεκαθαρίζει ότι την περίοδο εκείνη δεν εργαζόταν ακόμα στο Μαξίμου. «Δεν ήμουν τότε στο Μαξίμου και δεν είχα καμία κομματική θέση. Ημουν δημοσιογράφος στην “Αυγή”. Για τα social media και την επικοινωνία του πρωθυπουργού με προσέλαβαν αργότερα».
Πηγή Πρώτο Θέμα