Τρίτη, 26 Ιουλίου 2016

ΚΙ' ΕΝΩ ΑΚΟΜΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΣΥΖΗΤΟΥΝ ΓΙΑ ΤΖΑΜΙ... - Μαρτυρία φίλου του ενός τρομοκράτη:μου είπε βγαίνοντας από τζαμί θα επιτεθώ σ΄εκκλησία….

7784235103_un-agent-de-police-devant-l-eglise-de-saint-etienne-du-rouvray
Ένας από τους κοντινούς ενός από τους επιτιθέμενους στο ναό του  Saint-Étienne-du-Rouvray στη Γαλλία όπου έσφαξαν υπερήλικα ιερέα και τραυμάτισαν σοβαρά έναν πιστό ενώ κράτησαν και ομήρους είπε στο RTL.. « δεν εκπλήσομαι ..μου μιλούσε όλον τον καιρό…μιλούσε για τοι ισλάμ.. ότι θα έκανε τέτοια πράγματα ….σαν αυτά, μου είπε: ‘θα επιτεθώ σε μια εκκλησία. « ,μου είπε πριν 2 μήνες βγαίνοντας από το τζαμί. Στη ζωή της μάνας μου εγώ δεν το πίστεψα. «Σύμφωνα με πηγή που είναι κοντά στο χειρισμό της υπόθεσης οι τρομοκράτες κραύγαζαν « Allah Akbar »στην έξοδο από το κτίριο.
Ο 1 από τους 2 ήταν γνωστός στην αντιτρομοκατική υπηρεσία είχε προσπαθήσει 2 φορές να πάει Συρία την πρώτη μέσω Γερμανίας ενώ ήταν ανήλικος αλλά συνελήφθηκε.Και την άλλη μέσω Τουρκίας  όπου είχε την ίδια κατάληξη. RTL..Tην επίθεση διεκδίκησε με ανακοινωθέν της μέσω του πρακτορείου της αλ αμάκ η Daesh.Oi ίδιοι οι τρομοκράτες κατά την επίθεση φώναζαν ότι ενεργούν για το Ισλαμικό Κράτος κάτι που πιστοποίησε και ο Ολάντ.