Παρασκευή, 30 Δεκεμβρίου 2011

Οι κατσικοκλέφτες, κύριοι δικαστές, βρίσκονται στην Αθήνα και όχι στο Άγιο Όρος

Η Δικαιοσύνη, λένε, είναι «τυφλή». Εκεί, στην Ελλάδα, όπως εξελίσσεται η υπόθεση Βατοπαιδίου, η Δικαιοσύνη είναι «θεόστραβη». Σε μια υπόθεση –του Βατοπαιδίου- που είχαν εμπλακεί υπουργοί και άλλα πολιτικά πρόσωπα δύο ελληνικών κυβερνήσεων, του ΠΑΣΟΚ και της Νέας Δημοκρατίας, τελικά η ελληνική δικαιοσύνη στράφηκε με περισσό ζήλο εναντίον ενός ηγουμένου του Αγίου Όρους. Και έστειλαν οι αρχές ασφαλείας –άκουσον – άκουσον- ολόκληρο στρατό από ένοπλους αστυνομικούς να περικυκλώσουν την χερσόνησο του Άθω και άλλους να φρουρούν το Βατοπαίδι, προκειμένου να συλλάβουν τον π. Εφραίμ!!! Λες και ο π. Εφραίμ είναι κάποιος επικίνδυνος εγκληματίας.

Οι κατσικοκλέφτες, κύριοι δικαστές, βρίσκονται στην Αθήνα και όχι στο Άγιο Όρος. Είναι τα πρόσωπα που έφεραν το χάος στην Ελλάδα και προξένησαν την οικονομική εξαθλίωση του ελληνικού λαού. Ποιος δικαστής τόλμησε να βάλει «χέρι» σε πολιτικά πρόσωπα, που εμπλέκονται στην οικονομική καταστροφή της Ελλάδας, που την έφεραν ένα βήμα πριν από την πτώχευση;
Αν και δεν γνωρίζουμε λεπτομέρειες για την υπόθεση Βατοπαιδίου, τα αποτελέσματα της έρευνας του Σκάϊ που δημοσιοποιήθηκαν απέδειξαν, ότι τα τεμάχια που αντηλλάγησαν μεταξύ Βατοπαιδίου και Δημοσίου έχουν περίπου την ίδια χρηματική αξία.
Γι΄ αυτό, η κατηγορία ότι το ελληνικό Δημόσιο ζήμιωσε αρκετά εκατομμύρια από αυτή την ανταλλαγή, είναι αβάσιμη. Είναι παραμύθια της χαλιμάς –των καλαμαράδων-, για να το πούμε ξεκάθαρα.
Αλλά και αν δεχθούμε –θεωρητικά- ότι το ελληνικό Δημόσιο έχασε κάποια χρήματα από την ανταλλαγή, ποιος φταίει; Ένας ξένος ιδιώτης –ο π. Εφραίμ- ή οι εκπροσωπούντες το ελληνικό δημόσιο, υπουργοί και άλλοι δημόσιοι υπάλληλοι, οι οποίοι έκαναν τις εκτιμήσεις των τεμαχίων, που αποδέχθηκαν να γίνει η ανταλλαγή και που υπόγραψαν για να ολοκληρωθεί η ανταλλαγή; Η γη του ελληνικού Δημοσίου ανήκει, μήπως, στον ηγούμενο του Βατοπαιδίου, για να είναι και ο υπεύθυνος από την δήθεν ζημιά που υπέστη το ελληνικό κράτος;
Βέβαια, η μεγάλη σπουδή των ελληνικών εισαγγελικών αρχών για να συλλάβουν τον π. Εφραίμ γίνεται σε μια χρονική συγκυρία, που πολλοί αμφισβήτησαν την απόφασή τους και την απέδωσαν σε αλλότρια κίνητρα.
Έγινε λόγος, ότι κάποιοι ενοχλήθηκαν από την μεταφορά την Αγίας Ζώνης στη Ρωσία και μάλιστα, το γεγονός αποδόθηκε σε οικονομικούς λόγους. Βέβαια, όταν η Αγία Ζώνη μεταφερόταν στην Αθήνα και η εκκλησία που την φιλοξενούσε, γέμιζε τα ταμεία της από την εισροή των χρημάτων των χιλιάδων πιστών που έτρεχαν για να την προσκυνήσουν, κανένας δεν ενοχλείτο. Όταν ο π. Εφραίμ μετέφερνε την κάρα του αγίου Ιωάννη του Χρυσοστόμου στη Λευκωσία, χάριν της εορτής του νυν Αρχιεπισκόπου Κύπρου, κανένας Κύπριος δεσπότης δεν ενοχλείτο. Τώρα, που η Αγία Ζώνη πήγε για πρώτη φορά στην Ορθόδοξη Ρωσία, βρέθηκε δεσπότης εδώ στην Κύπρο να μας πει, ότι τα κίνητρα του π. Εφραίμ ήταν οικονομικά!
Βέβαια, οι εισαγγελικές αρχές που ασχολούνται με την υπόθεση Βατοπαιδίου διέταξαν έρευνα για να ανακαλύψουν κρυφούς τραπεζικούς λογαριασμούς του π. Εφραίμ. Από την έρευνα διαπιστώθηκε, ότι ο π. Εφραίμ δεν έχει ούτε κρυφούς ούτε φανερούς λογαριασμούς σε τράπεζες. (Έπιασαν τον …μίταν!!!).
Εδώ στην Κύπρο, οι δεσποτάδες δέχονται να γίνει μία έρευνα για το «πόθεν έσχες», που να τους αφορά προσωπικά; Για να δούμε, ποιοι δεν ασχολούνται «με τα κόσμου τούτου» και τις επιχειρήσεις; Για να εξακριβωθεί, ποιοι έχουν παχουλούς τραπεζικούς λογαριασμούς, όχι μόνο στην Κύπρο, αλλά και στην Ελβετία;
Ο ηγούμενος του Βατοπαιδίου, κατά την γνώμη μας, δεν διώκεται για την γνωστή ανταλλαγή των τεμαχίων. Κάποιοι στην Ελλάδα δεν έχουν χωνέψει, ότι μια χούφτα Κυπρίων μοναχών παρέλαβαν ένα χαλαμάντουρο μοναστήρι, που στα εγκαταλελειμμένα κελιά του διαβιούσαν … ποντίκες και το αναστήλωσαν, το επάνδρωσαν με πολλούς μοναχούς και έκαναν το Βατοπαίδι να γράφει λαμπρές σελίδες στη σύγχρονη ιστορία του, που να θυμίζει την παλαιά του δόξα και αίγλη.
Τα ίδια μυαλά υπάρχουν και στην Κύπρο. Είναι αυτοί, που μόλις έγινε γνωστή η δίωξη του π. Εφραίμ έριξαν «χολήν και όξος» για να τον προσβάλουν. Είναι οι ίδιοι, που δεν χώνεψαν ποτέ τους μοναχούς που έμεναν στο μοναστήρι του Σταυρού της Μίνθης στην Πάφο.
Ρωμηοσύνη